30 Mart 2009 Pazartesi

Yazmiyim dedim, zaten çok bıdı bıdısı yapılıyor dedim ama: dayanamıyorum artık, seçim yazısı yazma isteğime karşı koyamıyorum. Siyaset bağımlılığının değişik bi evresi olsa gerek deyip seçimle ilgili enteresan detayları Kral Tv Top 5 listesi tadında anlatmaya başlıyorum:

5 numarada, peygamberler şehri Urfa'da bağımsız aday olup oyların tamamına yakınını alan Ahmet Eşref Fakıbaba var. Bu adam son peygamber olduğunu iddia etse Urfa'da kabul görür gibi bi izlenim uyandırdı bende. Erdoğan, ''indiğin trene bi daha binemezsin'' demişti kendisine.

4 numarada, Tayyip Erdoğan'ın basın toplantısı var. Beklenenin altında oy almasının yanında; Antalya, Balıkesir, Manisa gibi kazanılmasından emin olunan illerde kaybedilmesi hakkında konuşurken yüzünün aldığı hüzünlü ifadeyi izlemek paha biçilemez. (Yazar, yazının bu kısmında rengini belli etmiş. Çok ayıp. Ayrıca şizofren kendisi... Yemişim ayıbını.)

3 numarada muhtarlık seçimlerinin komikliği var. Neden muhtar için oy kullanıyoruz ki? İkametgah senedi çıkartmak için yılda bir-iki kere göreceğimiz bir insan ve o da normal bir çalışan. Bir muhtar adayının diğerinden ne farkı olabilir ki ? Seçim vaadi olarak 10 parmak yazmayı ya da laser printer almayı vaat eden olmuş mudur acaba ?

2 numarada, rektörlük seçiminde veto yedikten sonra Antalya'da belediye başkanlığını açık arayla kazanan Mustafa Akaydın var. Bu sonuç, bir götoluş destanı olmasının yanısıra Antalyaspor'un sezon sonunda küme düşmesiyle sonuçlanan komplo teorisini beraberinde getirmiş ve Mert'le bana süper geyik malzemesi olmuştur.

Veee 1 numaraaaa: 1 numara CHP'nin Şişli adayı, 1 numara puştluğun totoşluğun kitabını baştan yazıcak kapasiteye sahip düşünce tarzı, 1 numara MUHARREM SARIGÜL.. CHP'nin Mustafa Sarıgül'ün oylarını bölmek için yaptığı çok açık şekilde belli olan bu hareketi beni çok eğlendirdi açıkçası. CHP'ye durmak yok, muhalefete devam...

3 yorum:

  1. trabzonspor alengirli şampiyonluk kutlamalarının her şekline hazırlığa, patladığında hüseyin çimşir'in resmi çıkanına kadar envai çeşit havai fişeği stoklamaya, çatapatı ve kızkaçıranı halka dağıtmaya şimdiden başlasın.
    antalya kalecisi ömer çatkıç'a ise tek sözüm yarından tez yok gaziantep'le masaya otursun ikinci ligde oynamak istemiyorsa.

    YanıtlaSil
  2. bence hatay'ın samandağ ilçesinde ödp'nin kazanması da ilk 5 e girer.

    YanıtlaSil
  3. @cornelius: her türlü saçmalağın hüküm sürdüğü trabzonda halk normal gorunmek icin akpye oy atmış olabilir. seçim gündeminden ortalığı boş bulan fotomaç da Hertha Berlin'in hüseyin çimşiri istediğini yazmış. Hertha'yı büyük harfle yazıp hüseyinde küçük kullanmam hata değil düşüncelerimin yansımasıdır.

    @living maze: öncelikle, çok güzel bi blogun var renkler vs. ancak, o bölgede oy sayımında hata olmuş; ödp oylarının hepsinin chp oyu olduğu anlaşıldı. listeyi oluştururken ince eledim sık dokudum anlayacagın..

    YanıtlaSil